уторак, 14. фебруар 2017.

Svinjski vrat na kubanski način


Nemam ja tu šta reći sem da ovo morate probati! Desetak minuta pripreme i sati i sati pečenja, po meni najlepšeg komada svinjskog mesa, obezbediće vam takav užitak da ćete o njemu dugo misliti. I ovaj recept sigurno prisvojiti. 

Potrebno je:
svinjski vrat u komadu, težine od 1-1,20 kg
2 kašike maslinovog ulja
1 kašičica ljute tucane paprike
1/2 kašičice bibera
1,5 kašičica soli
1 kašičica origana
1/2 kašičice kumina
4-5 čenova belog luka
1 mala glavica crnog luka
1 list lovora
sok od jedne pomorandže
sok od pola limuna



U posudi izmešati sledeće sastojke:
maslinovo ulje, papriku, biber, so, origano, kumin, sok od pomorandže i limuna i 4-5 zgnječenih čenova belog luka.


Komad svinjskog vrata zaseći na šnicle, ali ne do kraja, ostaviti neisečeno oko 2 cm do dna mesa. Meso staviti u odgovarajuću posudu i obilno ga premazati prelivom, vodeći računa da ne preskočite ni jedan "džep". Jednu malu glavicu crnog luka iseckati sitno pa posuti preko mesa. U sud dodati i list lovora. Posudu poklopiti pa peći bar 4-5 sati na laganoj vatri, optimalno je čak 8!  S vremena na vreme meso preliti sokovima koje je pustilo. Pred kraj pečenja skloniti poklopac i meso zapeći dok ne porumeni. Služiti uz prilog po želji, najbolje pirinač ili pire krompir. Obavezno sve preliti sokovima od pečenja!

Ja sam meso stavila u vatrostalnu posudu  koju sam prvo prekrila folijom pa odozgo stavila poklopac i sve sam krčkala na ringli oko 5 sati, možda i kraće. Nakon toga sam ga  10 minuta zapekla u rerni na 200C i to je to!



Ovako pripremljeno meso je izuzetno meko, sočno, topi se u ustima, što bi gdin Đ. rekao "viljuška ti ne treba, samo ga pogledaš a ono se raspada",  a ukus tek da ne pominjem. To ćete morati sami da proverite.



Copyright by Vikend Kuvarica. Sve fotografije i tekstualni sadržaj na ovom blogu delo su autora bloga i isključivo su vlasništvo autora, Svaka neovlašćena upotreba fotografija i sadržaja sa ovog bloga je kažnjiva u skladu sa Zakonom o autorskim pravima. 

Нема коментара:

Постави коментар