понедељак, 28. јануар 2019.

Gozba na tanjiru


Ukratko, ovo je mali izbor jela (najčešće s mesom) koja najviše volimo. Mljackanje i mmmmnanje se podrazumevaju a vi proverite da li i na vas deluju isto. Ako želite da pogledate recept dovoljno je da klinkete na naziv, a redosled je sledeći: 





1. Super sočna piletina a la Maja


Moram priznati da sam sa ovim receptom mnogo rizikovala. Naime, mere su odokativne što je ravno blasfemiji, te ovoga otprilike, onoga može a i ne mora, a ako imate dodajte... ma katastrofa! E a sad se pitate što onda stavljam takav recept, jel da? Znate, Maja je prilično nezgodna žena, što na umu to na drumu, što i nije na umu ona to po drumu, brži jezik od pameti i sve ostalo tome slično na gomilu da stavite nećete pogrešiti. Pa da joj se ne zamerim, i malo pod kožu da joj podiđem, napravila sam jedan od njenih detaljnijih i podrobnije objašnjenih recepata 😂😂😂. 




2. Špageti sa spanaćem i šampinjonima


Volim kad nešto spremam prvi put pa me ukus obori s nogu. Ove špagete su upravo takve, obaraju. Kremaste, u sosu od pavlake i gaude i sa još koječime...









3. Krmenadle iz folije


Recept sam pronašla jako davno u nekim novinama, jedno vreme stalno spremala i onda prestala! Ali evo ga opet, usavršena verzija mada je i ona prvobitna bila odlična!







4. Šnicle u sosu od šampinjona


Bilo da se odlučite za junetinu, svinjetinu ili pileće belo meso, uz ovaj sos će pasovati svakako! Jednostavan, kremast sos punog ukusa, obogatiće vašu trpezu. Izvolite i prijatno!







5. Svinjski vrat s jabukama


Ukusno, ukusno, dumreš dobro. Ili što bi danas rekli top, vrh brate! Jednostavna priprema, uobičajni sastojci, par sati krčkanja u rerni i voala! Uživanje zagarantovano. 







6. Svinjski vrat na kubanski način


Nemam ja tu šta reći sem da ovo morate probati! Desetak minuta pripreme i sati i sati pečenja, po meni najlepšeg komada svinjskog mesa, obezbediće vam takav užitak da ćete o njemu dugo misliti. I ovaj recept sigurno prisvojiti. 







7. Svinjski file u jogurtu s ruzmarinom


Svinjski file je najkvalitetniji komad svinjskog mesa, najmekši i najukusniji. Priprema filea je jednostavna i relativno brza. Kažem relativno, jer ako ćete ga pripremati po ovom receptu, pre nego što dodje do prženja filea, moraćete malo i da ga marinirate... a to ipak traje...






8. Šnicle na luku


Gdin Đ. je posle prvog zalogaja samo rekao "Bravo!". Što bi jedna fejsbuka prijateljica rekla - pomešao me sa kućnim ljubimcima, još samo da je naredio "uz nogu" i utisak je kompletan! .) :) :) Mada, ne sećam se da me je, posle tako dobrog ručka, počeškao iz uveta, pa sad ne znam na čemu sam! 

Šalu na stranu, ako ne pitam sviđa li mu se, u 99,99 % slučajeva ne dobijem komentar ručka, tako da je ovo ničim provocirano "bravo" i te kako vredno. Inače, ručak spremljen očas posla, a zaista je bio za prste polizati. 




9. Giros na Snežin način


Od trenutka kad sam pronašla ovaj recept za Giros kod Sneže, onaj pravi nas više ne tišti! Poželimo, napravimo, pojedemo i srećno se počeškamo po stomaku ;) I nijedno roštiljanje više nije prošlo bez njega. Ovo je ubedljivo najbolji recept koji sam toliko puta podelila, odštampala i reklamirala da ni sama ne znam broj! Uz sve to priprema je krajnje jednostavna. 





Uživajte u kuvanju! <3<3<3

©Copyright by Vikend Kuvarica 2016-2019. Sve fotografije i tekstualni sadržaj na ovom blogu delo su autora bloga i isključivo su vlasništvo autora. Svaka neovlašćena upotreba fotografija i sadržaja sa ovog bloga je kažnjiva u skladu sa Zakonom o autorskim pravima. 

Нема коментара:

Постави коментар