уторак, 16. април 2019.

Ono kad se zagrcneš


Kao i obično, ali sa malim zakašnjenjem zbog svakojakih problema koje sam sama sebi napravila na poslu, prostreh ispred kompa salvetu, otpakovah sendvič, upalih fejs da ubijem vreme dok doručkujem i taman dok sam pokušavala da se izborim s prvim zalogajem jučerašnjeg hleba u sendviču s čajnom, zagrcnuh se. Al onako, ozbiljno. Tamo na fejsu lepo stoji "Čestitam šefice!". Premotam malo dalje kad ono "Ovo smo odavno čekali..." Ugasim sve.

Sad bih ja vama mogla nadugačko i naširoko da razglabam o mojim strahovima i fobijama, ali neću. Načitah se čestitki i komentara, svi divni, čak i Majin, i reših: ima da se radujem! Ma nije to mala stvar medju koliko hiljada njih biti odabran i izabran za šeficu meseca marta, more!



Ima ovo da bude mesec totalnog rasula, raspada sistema, ko bude organizovao bilo kakvu igricu u moju čast ispaštaće najstrašnije, trpeće tantalove muke narednih 100 godina. Ja sam ta koja će svo rasulo da organizuje, njega je najteže držati pod kontrolom :) Zato uživajte dok možete, neće dugo trajati :))))

Ko mi titulu nije čestitao još uvek, sad ima priliku.

Zvaničnu objavu sa proglašenjem Cool Chefa možete pogledati ovde, potreban je samo klik na link da se uverite u nemoguće - sne noklica je šefica bokte:
https://www.coolinarika.com/clanak/cool-chefica-mjeseca-ozujka-sne-noklica/

<3<3<3

©Copyright by Vikend Kuvarica 2016-2019. Sve fotografije i tekstualni sadržaj na ovom blogu delo su autora bloga i isključivo su vlasništvo autora. Svaka neovlašćena upotreba fotografija i sadržaja sa ovog bloga je kažnjiva u skladu sa Zakonom o autorskim pravima. 


















4 коментара:

  1. Prva sam! Pa, da se i ovde upišem i čestitam! 💕 Mnogo sam se obradovala! I pored svega onoga što sam napisala pod člankom, zaboravih još da dodam da mi je posebno milo i to što nova šefica sluša rock i FF! 😌

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ahahaha Jeko, hvala ti! Mene su mnogo obradovali svi oni pozitivni komentari, nikad nisam o tome razmišljala pa se začudih... eto još jedno lepo iznenadjnje. A za FF - slaba su mi tačka ;)

      Избриши