уторак, 31. децембар 2019.

Srećni praznici!



Neki godinu podvlače ovako, neki onako, a ja spustim varjaču i kažem: vala kakva sam kuvarica, dosta sam i nakuvala 😜! Sve ovo sam za nas i za vas pripremila i napričala u ovoj, skoro pa prošloj godini. A od sutra novi list, nema zabušavanja, a i glava mi je puna planova, treba sve to sad ispuniti 🥰 Da ste mi živi, zdravi i veseli! <3<3<3

                                                                                        
                                                                                          Vaša Ceca 

©Copyright by Vikend Kuvarica 2016-2019. Sve fotografije i tekstualni sadržaj na ovom blogu delo su autora bloga i isključivo su vlasništvo autora. Svaka neovlašćena upotreba fotografija i sadržaja sa ovog bloga je kažnjiva u skladu sa Zakonom o autorskim pravima. 

Нема коментара:

Постави коментар