четвртак, 28. новембар 2019.

Krem bombice



Pre nego me razapnete jer su sve mere odokativne, odmah na početku da se opravdam: pravite ako hoćete, nemojte ako vas plaši najjednostavniji recept za bombice IKAD! Etoooo. Ovo je nešto nastalo sasvim slučajno, iz puke potrebe da domirim potrebnu količinu kolača, i umalo da zafali i pored njih - probaj jednu, probaj drugu, daj i treću za svaki slučaj i eto problema! Ono što je važno je da smesa za bombice treba da bude meka, vadi se pomoću dve kašičice, spušta se u keks za valjanje pa se tek onda, kad je smesa gotovo sasvim obložena keksom, oblikuju bombice. Meke su ali stabilne, ne razlivaju se ni pod tačkom razno. Zato kad se zagrizu, samo se tope u ustima...



Potrebno je:
Eurokrem ili Nutela (jedno je jeftinije a drugo ukusnije pa odaberite šta vam više odgovara)
pečeni, mleveni lešnik
maslac sobne temperature
+
za valjanje kuglica možete koristiti šta god poželite: čokoladne perlice, mleveni keks, lešnike bilo mlevene ili sitno seckane, ili ih možete preliti čokoladnom glazurom, belom ili crnom, ma šta god.



ZaFatite tri-četiri dooobre kašike krema i stavite u vanglicu. Neka bude sobne temperature. Krem, ne vanglica. U to dodaje komadić maslaca, takodje sobne temperature. Odokativno 50-tak grama. Umešajte rukama. Ako ih prethodno niste oprali, sad je ionako prekasno. Dodajte pečeni, oljušteni, mleveni lešnik. Na ovu meru krema meni je otišlo cca 100-130 g lešnika, gledala sam da smesa ostane meka. Ako kuburite s lešnikom, može i mlevena plazma naročito ako koristite Nuteluuuuuu! (Na slikama su pravljenje s Eurokremom, više crnog, manje belog dela)

Posebno pripremite ono u šta ćete valjati bombice. Da bi mi se razlikovale od ostalih na tanjiru. ja sam ove valjala u mlevene napolitanke s lešnikom: 5-6 napolitanki sam samlela u blenderu i to je to.

Pomoću dve kašičice (ili jedne kašičice i jednog prsta :) ) vaditi smesu veličine sitnijeg oraha i spuštati je u keks za valjanje. Tako jedno desetak komada pa ih onda uvaljate sasvim i oblikujete bombicu. Odložite je u papirnu korpicu pa na hladjenje, da se fino stegnu (tu već "rade" maslac i čokolada iz krema).



Kad sam na Fejsu objavila slike ovogodišnjih slavskih kolača, Aleksandra sa bloga Od tanjira do pjata  me je pitala koji je na kraju moj favorit, pošto sam pravila 12 vrsta a samo jedni su bili ponovljeni. Bez razmišljanja sam odgovorila da je mrtva trka izmedju Karamel bombica i ovih Krem, mada ipak Karamel su pobedile, al za dlaku! A gdin Đ. je opet bio oduševljen onima od suvih šljiva. <3<3<3



©Copyright by Vikend Kuvarica 2016-2019. Sve fotografije i tekstualni sadržaj na ovom blogu delo su autora bloga i isključivo su vlasništvo autora. Svaka neovlašćena upotreba fotografija i sadržaja sa ovog bloga je kažnjiva u skladu sa Zakonom o autorskim pravima. 



Нема коментара:

Постави коментар