среда, 16. децембар 2020.

Slatka čarolija - kuvar sa preko 30 najlepših prazničnih poslastica


 Već poodavno kako ne učestvujem u nekim kuvanjima pod moranje, ono tipa organizujemo igricu i svi kuvamo nešto odredjeno. Meni je kuvanje veliko zadovoljstvo ali samo onda kad kuvam ono što želim, ili ono što volim da kuvam. Sve ostalo mi pada izuzetno teško. Pa čak i te neke promocije koje sam u početku prihvatala, priznajem odradila sam ih najbolje što sam  znala, umela i mogla, ali brateeeee što me to mrzelo! Ali, kad me je Milena sa bloga My Mili Cake pozvala da sa ostalim blogerima (još uvek mi je izuzetno teško da sebe nazivam blogerkom) udruženim snagama napravimo jedan mali sladak kuvar, čak mi ni na jedan jedini tren nije proletelo kroz glavu - e mrzi meee. Prihvatih istog trena, za dva minuta sam već imala u glavi šta ja to želim da spremim, razmenimo par porukica i mejlova i cmok cmok kiss kiss jao divote i evo kuvarice. 

Ovde ćete pronaći divne recepte za jednostavne ili pak malo zahtevnije poslastice i slatka peciva, a sve u duhu praznika obučeno u svečano odelo. Nadam se samo da ćete u svemu ovome uživati koliko sam i ja dok sam uvaljena na dvosedu, uz šerpu čaja, uživala u listanju ovog kuvara. Dovoljno je samo da kliknete na sledeće: 



I ne pitajte me kako sam uspela da postavim ovaj kuvar na blog jer ću na to pitanje morati da vam odgovorim na hindu (ovi indusi na youtube-u će me u grob sterati) !!! 

Pozdrav svima i čuvajte se! 💓💓💓

©Copyright by Vikend Kuvarica 2016-2020. Sve fotografije i tekstualni sadržaj na ovom blogu delo su autora bloga i isključivo su vlasništvo autora. Svaka neovlašćena upotreba fotografija i sadržaja sa ovog bloga je kažnjiva u skladu sa Zakonom o autorskim pravima. 




Нема коментара:

Постави коментар