среда, 11. април 2018.

Salata od jaja


Ovo vam je idealan način da potrošite bar deo uskršnjih jaja. Količina je dovoljna za 2-3-4 osobe i pravo da vam kažem, uz roštilj je jednostavno savršena! 

Potrebno je:
4 tvrdo kuvana jajeta
2 struka mladog luka
100 g korena celera
1 kašičica senfa
oko 100 g majoneza
soli i bibera po ukusu
mirodjija
malo seckanih oraha



Priprema je očas posla: jaja iseckati na kockice, ceo mladi luk (sa sve perima ukoliko nisu prerasla) iseckati na sitno, oko 100 g korena celera očistiti i narendati na sitno rende.

Sve posoliti i pobiberiti po ukusu, pa izmešati dobro. Dodati jednu kačišičicu senfa i oko 100 g majoneza, količinu majoneza podešavajte po svojoj želji. Sve izmešati pa na kraju dodati i sitno seckanu mirodjiju (može i sušena). Salatu izručiti u činiju i posuti je s malo seckanih oraha.



Već sam rekla da je savršena uz roštilj, a sada bih samo nepomenula da je više nego dobra uz bilo koji komad mesa, da ne pominjem kako savršeno pasuje na sveže tostiran, hrskav i mirisan hleb! <3<3<3





©Copyright by Vikend Kuvarica 2016-2018. Sve fotografije i tekstualni sadržaj na ovom blogu delo su autora bloga i isključivo su vlasništvo autora. Svaka neovlašćena upotreba fotografija i sadržaja sa ovog bloga je kažnjiva u skladu sa Zakonom o autorskim pravima. 

2 коментара:

  1. Napravljeno. Negde u ćošku memorije imala sam sačuvano da mi treba i bareni krompir. Koja sreća kad sam videla da je greška u pamćenju!. Dobro, malo sam sa mirođijom žonglirala (gde baš pred NG da je tražim svežu po pijaci), ali, sve u svemu, salata baš po mom ukusu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Super Olgice, e baš mi je drago da ti je po ukusu! Ja je najčešće pravim po Uskrsu, logično, ali i kad želim da "presečem" silne ruske salate u sred zime ;) jaka je i kalorična, ali i odlična na tost. A što se krompira tiče, nije ni čudo što si mislila da ide, ide u gomilu salata pa po inerciji valjda... ali eto, ovde ga neeemaaaa :) :) :)

      Избриши