среда, 25. март 2020.

Vafli od ražanog brašna



Htedoh da samo stavim link na onaj recept koji sam ranije objavila za zdraviju verziju vafli, ali da ne bi bilo zabune šta sam stavila, šta nisam, koliko čega, evo kucam novi recept. 

Vafle odavno nisam pravila, ali kako u izolaciji svašta nešto čoveku padne na pamet, tako je i meni palo na pamet da pospremim onaj deo kuhinje gde skladištim svakojake kućne aparate (apsolutno ne podnosim da mi se išta od te mašinerije razvlači po radnom delu!). I tako, ispod tostera primetih aparat za vafle. Divotaaaaaa, naročito što mi se već danima ništa ne kuva, uhvatila me neviđena lenjost u kuhinji kakvu nisam iskusila godinama. Testo za vafle je izuzetno lako i brzo napraviti a i nije potrebno ništa posebno od sastojaka, pa tako:




Potrebno je:
2 jajeta
100 g šećera
1 kesica vanil šećera
1 kesica praška za pecivo
150 ml ulja
125 ml mleka
malo ruma
sitno rendana kora od jednog limuna
trun soli
150 g mekog belog brašna
100 g integralnog ražanog brašna



Uključiti aparat za vafle da se greje, taman će bude spreman dok umutite testo.

U vanglicu prosejati i jedno i drugo brašno, pa dodati i mekinje koje su ostale u situ posle sejanja ražanog brašna. Dodati trun soli, vanil šećer, prašak za pecivo i sitno rendanu koru jednog limuna i sve dobro izmešati. Napraviti udubljenje u sredini pa dodati 2 cela jajeta, ulje, mleko i malo ruma - po ukusu. Uključiti mikser i sve mutiti koliko da se sastojci sjedine i dobije srednje gusto testo.

Aparat premazati s malo ulja i to samo pre prvog pečenja, posle više nije potrebno. Sipati testo kašikom (potrebna količina varira od aparata do aparata) i peći dok ne porumeni - kod mene na aparatu se uključi zeleno svetlo ali ja ostavim još malo da se peku jer volim da su rešiji.




Eto, to bi bilo to! Možete ih i tako bez ičeg a meni su super s bilo kojim kiselijim džemom. Na ovim mojim današnjim je završila poslednja kašika prošlogodišnjeg džema od malina, duša me boli što ne nakuvah više. A onda pomislim, koliko god da nakuvam tog džema, nikad ga dovoljno ne bi bilo! <3<3<3

©Copyright by Vikend Kuvarica 2016-2020. Sve fotografije i tekstualni sadržaj na ovom blogu delo su autora bloga i isključivo su vlasništvo autora. Svaka neovlašćena upotreba fotografija i sadržaja sa ovog bloga je kažnjiva u skladu sa Zakonom o autorskim pravima.  

  





Нема коментара:

Постави коментар