недеља, 19. новембар 2017.

Mlečne kuglice


Odavno sam pravila ove kuglice, onako sve odokativno, malo ovoga, malo onoga, svega finoga, ali tek sad sam im uzela meru! Dobile su naziv "mlečne" jer mi je to prvo palo na pamet, tako neka mi to bude opravdanje. A i alergična sam na one sladunjave nazive kolača tipa "sedmo nebo", "ljubavni užitak", "ekstaza kolač" itd, itd, itd... 

Potrebno je:
1 dl mlečne slatke pavlake
4 puuune kašike karamel krema / dulce de leche 
150 g mlevenog keksa petit beurre
+
100-tinjak grama mlevenih oraha za valjanje kuglica



Priprema je kranje brzinska: umutiti 1 dl slatke pavlake (uvek mlečne 36% mm), čim žice od miksera počnu da ostavljaju trag u šlagu, pavlaka je umućena. Dodati 4 vrhom pune kašike ranije pripremljenog karamel krema / dulce de leche. Mutiti da se i karamel sjedini sa šlagom. Isključiti mikser pa lagano varjačom umešati mleveni keks. U zavisnosti od gustine karamel krema, može da se desi da vam treba manje ili više keksa.



Od dobijene smese praviti kuglice i valjati ih u mlevene orahe. Ponekad ih ostavim skroz meke pa ih vadim pomoću dve kašičice direktno u orahe i onda ih uvaljam. Podjednako su mi dobro i takve i onakve :)

Količina je dovoljna za 40-45 kuglica. Kad sam raspoložena u sredinu svake stavim suvo groždje natopljeno rumom pa mi posle sve potaman jer mi žao da onaj rum u kom je ležalo groždje prospem! <3<3<3


Copyright by Vikend Kuvarica. Sve fotografije i tekstualni sadržaj na ovom blogu delo su autora bloga i isključivo su vlasništvo autora. Svakao neovlašćena upotreba fotografija i sadržaja sa ovog bloga je kažnjiva u skladu sa Zakonom o autorskim pravima. 



Нема коментара:

Постави коментар