петак, 24. новембар 2017.

Kolačići s lešnicima


U stvari bi trebalo da se zovu "Ovo nisu lincer keksići" jer sam opet zabrljala recept! Imala sam žaaaaarku želju da napravim keksiće po receptu za Lincer tortu sa bloga "Gaga u kujni", taj recept nikako da mi dodje na red zato što torte tako retko pravim! I tako rešim da upravo oni svojim prisustvom uveličaju našu slavsku trpezu kad ono cvrc! Praznoglava domaćica stukla bademe u druge kolače, za ove ih nije bilo ič i tako ovi  ne-lincer-keksići dobiše svoje mesto na internetu. 

Potrebno je:
125 g maslaca
100 g pečenog, oljuštenog, mlevenog lešnika
100 g šećera
1 žumance
1/4 kašičice kakaoa
1 pakovanje vanil šećera
120 g mekog belog brašna

Za filovanje:
džem od malina, i tačka

Za ukrašavanje (nije obavezno)
malo rastopljene čokolade, pa slobodnim stilom



Zamesiti testo. Vaditi keksiće. Gotove spajati džemom. Može čokolada preko. Ovako bi ovaj recept bio zapisan u "rokovniku" s receptima moje mame. Ja sam daleko komplikovanija.

Maslac sobne temperature umutiti sa šećerom, vanilom i žumancetom. Umešati mleveni, pečeni lešnik. Brašno i kakao prosejati pa dodati u testo. Sve dobro zamesiti, testo treba da bude čvrsto. Uviti ga u streč foliju i ostaviti da se odmori na hladnom jedno petnaestak minuta.

Testo rasklagijati na debljinu od 4-5 mm i modlom prečnika 2,5 cm vaditi kolačiće. Ukoliko volite krupnije kolače onda koristite modlu veličine koja vama odgovara. Kolače redjati na pleh obložen papirom za pečenje. Ostatak testa malo premesiti i vaditi kolače dokle god ima testa.

Kolače peći na 180C 15-20 minuta, koliko da blago porumene s donje strane. Izvaditi ih iz pleha sa sve papirom i ostaviti da se sasvim ohlade. Zatim ih spajati džemom od malina. Naravno da možete koristiti i neki drugi džem ali su meni s ovim džemom sa-vr-še-ni!


Kao što rekoh, ako želite možete ih ukrasiti čokoladom: dovoljno je da rastopite jednu štanglu čokolade s malo ulja, sipajte je u kesu za zamrzivač, čačkalicom probušite rupicu na dnu kese i onda napravite šare na kolačićima.

Od ove mere će izaći 70-tak kolačića prečnika 2,5 cm.

Jel treba da napomenem da su najbolji posle par dana? E pa jesu! Evo kod mene već šesti dan ih preteklo par komada i baš su mljac! <3<3<3

Copyright by Vikend Kuvarica. Sve fotografije i tekstualni sadržaj na ovom blogu delo su autora bloga i isključivo su vlasništvo autora. Svakao neovlašćena upotreba fotografija i sadržaja sa ovog bloga je kažnjiva u skladu sa Zakonom o autorskim pravima. 


Нема коментара:

Постави коментар