петак, 20. октобар 2017.

Karfiol u jogurtu

Prevarim se eto tako i ja, te ponekad spremim i ručak. Doduše, ovom ručku sam se samo ja radovala, gdin Dj. ovo neće ni da primiriše. Beži od karfiola glavom bez obzira, nema šanse da ga nateram bar da proba. Ali, ako ništa drugo, ja sam se najela k'o čovek. Konačno ručak po mojoj meri. Meni je ovo bio komplet ručak a vama može da bude i prilog uz nešto konkretno. 

Potrebno je za 2 osobe:
glavica kafiola od oko 1 kg
2 dl jogurta
1 jaje
2 kašike prženog susama
2 kašike kukuruznog brašna
1 kašika seckanog peršuna
so i biber
+
malo parmezana za posipanje (nije pod moranje)
a ako nemate parmezan mogu i prezle!

Bešamel s mirodjijom:
1 kašika maslaca
1 kašika brašna
2 dc mleka, možda malo više
so
seckana mirodjija po ukusu

Dobra stvar kod ovog jela je što ste kao jeli pohovani karfiol, a niste jeli pohovani karfiol. A dobro je. I nije puno kalorično.

Da počnemo: karfiol očistite, podelite na cvetiće i kuvajte u slanoj vodi vodeći računa da se ne prekuva, već da ostane al dente, malo čvršći u sredini. Pet minuta kuvanja je više nego dovoljno. Ocedite od vrele vode, prelijte hladnom vodom i ostavite da se ocedi par minuta.

Manju vatrostalno posudu premažite s malo ulja. Rernu uključite na 180C.

Umutite jedno jaje s jogurtom, dodajte sve ostale sastojke. Ako nemate susam, mogu i neke druge semenke, šta volite, to stavite. Svaki cvetić dobro uvaljati u pripremljenu smesu i redjati ih u posudu za pečenje. Ostatkom smese preliti karfiol. Posuti s malo parmezana (ili prezlama). Peći na 180C oko 20 minuta, da se ispeče i zapeče.

Za to vreme pripremiti bešamel: u manjoj šepri zagrejati jednu kašiku maslaca, dodati jednu kašiku brašna i malo ga propržiti. Naliti mlekom uz stalno mešanje žicom kako bi se dobio kremast sos. Po potrebi dodati još malo brašna, sos treba da ima lepu gustinu. Na kraju posoliti po ukusu i onda dodati sitno seckanu mirodjiju.

Napuniti tanjir zapečenim karfiolom, preeeeeliti bešamelom, diviti se deset sekundi pa navaliti. Možete do mile volje mmmmmkati i njamkati, ako vam je muž baksuz na hrani kao moj, neće pasti u iskušenje da vam sve to otme i pojede u slast. Više za vas. A i za mene.
<3<3<3



Original recept možete videti ovde: klik! 

Copyright by Vikend Kuvarica. Sve fotografije i tekstualni sadržaj na ovom blogu delo su autora bloga i isključivo su vlasništvo autora. Svaka neovlašćena upotreba fotografija i sadržaja sa ovog bloga je kažnjiva u skladu sa Zakonom o autorskim pravima. 

Нема коментара:

Постави коментар