уторак, 4. октобар 2022.

Punjene pogačice

/

Dakle, pečenog testa nikad dosta! Recept za ove pogačice sam videla na IG kod Ecipecipecivo i sve mi je to delovalo jako poznato dok nisam pogačice gurnula u rernu da se peku. I tek mi je taj miris otvorio treće oko i rekao: pa to ti je recept za Očas pola lepinje ili Brzu pogaču s jogurtom! Žena lepo zamesila isto testo, odvajala male loptice i punila ih svim i svačim. Ja sam pravila malo veće pogačice, smesu sam podelila na 9 delova (ona je delila na 20 loptica) a vi možete praviti i one mini verzije, razlike nikakve nema. Testo je divno, meko, blago hrskavo, a ukusom i mirisom podseća na kukuruzni hleb, valjda zbog hemijske reakcije između jogurta i praška za pecivo :) 

Potrebno je: 

2 dl jogurta (ja stavila običan)

100 ml ulja

1,5 kašičica soli

1 kesica praška za pecivo

350 - 370 g brašna

Za punjenje: 

šta god da imate u frižideru

Za premazivanje:

1 žumance 



Za znatiželjne:


- Očas posla lepinje







- Brza pogača s jogurtom






Uključiti rernu da se zagreje na 200C. Veliki pleh od rerne obložiti papirom za pečenje. 

U vanglu prosejati brašno, dodati so i prašak za pecivo. Izmešati. Dodati i sve ostale sastojke i zamesiti meko testo.  Testo podeliti na 20 delova (kao što rekoh ja sam pravila duplo veće) i oblikovati loptice. Ređati ih u pleh. Svaku udubiti dnom manje čašice, obavezno je umočite u brašno da se ne bi lepila za testo. 

Puniti filom po želji. Možete sirom i jajima, šunkom, kačavaljem, možete ih praviti kao mini pice... Ako umesto soli u testo dodate 2 kašike šećera, možete ih puniti i kremovima i džemovima, pa posipati prah šećerom.

Premazati žumancetom umućenim s malo vode, lakše se maže. 



Kod mene:

- tri komada (za gdina Đ): kečap, šunka, gauda, origano

- tri komada (za mene): malo pavlake, kraški vrat i gauda

- tri komada (da se nađe, uglavnom za mene): paradajz, kraški vrat, gauda, parmezan, bosiljak, maslinovo

Peći 15-tak minuta na 200C, nek fino porumene. To je to! 


©Copyright by Vikend Kuvarica 2016-2022. Sve fotografije i tekstualni sadržaj na ovom blogu delo su autora bloga i isključivo su vlasništvo autora. Svaka neovlašćena upotreba fotografija i sadržaja sa ovog bloga je kažnjiva u skladu sa Zakonom o autorskim pravima. 



2 коментара:

  1. Super su ti pogacice Noklice, jako lijepo izgledaju, mislim da bih se rado posvadjala sa jedno 3-4. A naslovna slikica je fenomenalna, vidi one desne guzicaste, hihihi. Grli te Nuua i saljem lijepe pozdrave iz Toronta.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Naša dunja rodila prvi put ove godine, jedva smo ih dočekali 🍁 celih pet komada, ali savršenih. Ove sam kupila jutros, taman da skuvam tri kile slatkog 😊 Hvala ti Nuuice, i vi u Kanadi imate divnu jesen, gledala sam neke slike pre par dana. Sve je divno, dok vam ne krene grtalica 🤣🤣🤣

      Избриши