понедељак, 19. јул 2021.

Palačinke s malinama


Ko bi rekao da ću i za ovo pisati recept, ali izgleda da treba... tražili ljudi. Kažu, daj ti nama crno na belo, da mi glavu ne lupamo. Pa evo, recept za palačinke od kojih ladno može da se umre. Pojede čovek tri-četiri i lepo srce počne da preskače od sreće kad pomisli na još. 

Potrebno je: 

palačinke, komada po želji

nutela ili neki drugi krem, količina po želji

mlevena plazma, ili neki drugi keks, količina po želji

oko 300 g malina, svežih ili iz zamrzivača

4 kašike šećera

po želji šlag ili sladoled kao prilog, a može i kisela pavlaka



Tu je i recept za fanstastične australijske palačinke - Pikelets: KLIK. 





Sećam se vrlo dobro da je bio divan, sunčan, prolećni dan kad sam na splavu Keops prvi put probala ove palačinke. Ali da me ubijete, ne sećam se s kime sam tamo bila. Valjda samo u svoj tanjir zevala, trudila se da ne delujem alavo, nego 'nako fino, čupkam ko vrabac, a možda mi ni ondašnja pratnja nije bila bogznašta u poredjenju s ovim palačinkama. U stvari, dobila sam samo jednu gigantsku palačinku presavijenu na četvrt, ali tako bogato punjenu svime gore navedenim, da sam se ja, koja bez problema pojede 15 komada regularnih dok trepneš, jedva izborila s ovom jednom! 

Prvo da sredimo taj preliv jer treba i da se ohladi: maline sipati u šerpicu, dodati šećer, staviti na vatru i  kuvati dok se ne zgusne, jedno 10-tak minuta. Otprilike bude malo redje nego džem. Ako imate domaći džem od malina, ihaaaj sreće - koristite njega! Preliv pre upotrebe ohladiti. 


Svaku palačinku bogato nafilujte nutelom i pospite kašiketinom mlevene plazme. Uvijte. Složite na tacnu. Prelijte malinama. Odozgo može još malo keksa. Pored dodajte kuglu sladoleda ili šlaga, a može i kisela pavlaka blago umućena s malo prah šećera. 


Eto, toliko. A onda sednete pa se najedete ko ljudi. Ovo naročito važi ako ste za ovu godinu završili s pokazivanjem tela na plaži pa vas do sledećeg leta boli ćoše za kilograme 💗💗💗

A ako se pitate ko to još po ovoj vrućini peče palačinke - pa ja! Nikad to meni nije bio problem, samo da mi padnu na pamet :) Sve mi se čini da sam i neke krofne jednom pravila po nevidjenoj sparini pa ih nazvala vijetnamskim 😀😀😀  


©Copyright by Vikend Kuvarica 2016-2021. Sve fotografije i tekstualni sadržaj na ovom blogu delo su autora bloga i isključivo su vlasništvo autora. Svaka neovlašćena upotreba fotografija i sadržaja sa ovog bloga je kažnjiva u skladu sa Zakonom o autorskim pravima. 


 



Нема коментара:

Постави коментар