уторак, 12. септембар 2023.

Gvakamole namaz


Super stvar s gvakamole namazom je što u njega ide onaj avokado što ste kupili u Lidlu na akciji, a pojma nemate šta se radi s njim jer je bezukusan, onako sam, bez ičeg :) Ako ste kao i ja, pa ni paradajz u radnji ne znate da odaberete kako valja, onda u kupovinu avokada idete na čistu sreću - ili je zelen (a inače je zelen), ili je truo, ili vas baš 'oće sreća pa ste uboli pravi! Četvrtog nema! Pogledajte na internetu kako odabrati pravi avokado, ja za to nikad nisam imala dovoljno živaca nego - tako mu je kako mu je! 

Dakle, za gvakamole namaz potrebno je:
2 komada avokada
1 manja glavica ljubičastog (ili običnog) crnog luka
1 paradajz, srednje veličine
sok limete, po ukusu, preživećete i ako imate limun 
podosta korijandera, može i peršun, ja volim peršun
so + biber, razume se, po ukusu
malo crvene ljute papričice, ja uvek stavim malo više pa onda dramim po kući

Avokado presecite na pola, kao breskvu, izvadite košticu i kašikom izdubite sredinu. Možete ubaciti u secka i tako usitniti ili jednostavno izgnječite viljuškom. 

Luk iseckajte što sitnije, paradajzu odstranite semenke i iseckajte ga na sitne kocke, recimo 5x5 mm, dodajte u avokado. Soli, bibera i soka od limete / limuna dodajte po ukusu. Ja dodala peršun jer neko mora da pojede onu šumu u dvorištu što se napravila. Iseckala dobru vezu, i još je moglo! Volem peršun, šta ću... 

Sve dobro izmešati, sipati u činiju, možete malo i rashladiti, pa navaliti. Ja pravila i domaće tortilje, klasične, pa ih sekla na trouglove, premazivala smesom od vode, ulja, ljute mlevene paprike i bibera i malo zapekla u rerni, da porumene. Biće recept i za njih. Iskukala najstrašnije na prvi zalogaj, to bilo  ljuto za sve pare, usta natekla ko kod Severine daleko bilo, suza suzu stiže, al' jedem, ne odustajem! Jer je gvakamole super stvar!

Ako vodite računa o zdravlju, onda morate voleti avokado jer je izuzetno zdrav: KLIK! 







©Copyright by Vikend Kuvarica 2016-2023. Sve fotografije i tekstualni sadržaj na ovom blogu delo su autora bloga i isključivo su vlasništvo autora. Svaka neovlašćena upotreba fotografija i sadržaja sa ovog bloga je kažnjiva u skladu sa Zakonom o autorskim pravima.



 


Нема коментара:

Постави коментар