недеља, 23. јун 2019.

Brusketi s tunjevinom


Kako mi se bliži godišnji odmor, totalno pomahnitam: gdin Đ. kreči po kući, generalno ribanje i raspremanje, veš perem kao da nas je tridesetoro a ja promenila omekšivač (jel i vi imate želju da operete i čist veš samo zato što ste promenili omekšivač pa vam taj novi bolje miriše od starog? Ne? Čudno!). Pranje prozora da ne pominjem, to mi je opsesija kojoj sam ove godine dala oduška jer kiša pada svaki dan. Aman. Nije da kukumačem, nisam ja od onih što kad pada - zašto pada, i što kad greje - što ne pada! Ja sam od one fele što pred godišnji odmor i tepihe mora da opere, zavese da uštirka, da pretandrlja špajz, presloži prazne tegle, očisti zamrzivač, okupa kučiće, vala kao da se sa odmora neću vratiti pa da posle mene sve ostane na svom mestu. Kad u kuću dovede novu gdju Đ . da dodje na gotovo. 

I onda grane sunce kroz izriban prozor, a prašina pada li pada, sunce li joj žarko, pada toliko da se pitam nije li bolje da su prozori musavi, manje bi se primećivalo!!!  

Tako da za kuvanje ostaje najmanje vremena. I tako, dok sam jutros prostirala prvu turu veša, načuh od komšinice da pravi bruskete za doručak. Rekoh, vala nećeš biti jedina! 



 Potrebno je:
8 kriški hleba (koristila crni)

Preliv:
maslinovo ulje

Fil:
4 paradajza srednje veličine
1 konzerva (160 g ili sl.) tunjevine u komadu
1 sveža ljuta paprika
3-4 čena belog luka
so, biber
origano
malo svežeg ruzmarina
maslinovo ulje
tvrdi sir



Rernu zagrejati na 220 C. Kriške hleba premazati s malo maslinovog ulja. Ili s mnogo maslinovog ulja, kako volite. Zapeći ih desetak minuta, koliko da postanu hrskavi. Za to vreme pripremiti fil.

Paradajz iseckati na kockice, manje od 1x1cm otprilike. Dakle sitno. Ja sam frik kad je paradajz u pitanju pa volim da, pre seckanja, uklonim i semenke. Izručiti u činiju. Dodati sitno seckani beli luk, ljutu papriku (ja useckala tek četvrt je je bila ljuta za medalju!) i tunjevinu. Posoliti i pobiberiti, dodati origano i ruzmarin. Sve dobro izmešati da se tunjevina lepo rasporedi u filu. Preliti maslinovim uljem, ja ne prelijem, ja zalijem.




Na svako parče prepečenog hleba rasporedim fil, bude ga baš fino izdašno. Odozgo narendam i malo tvrdog sira.


Ovo vam može biti super doručak ili večera, lagano a super fino. Nas dvoje smo pojeli sve ovo.

Ne znam kako.

Valjda parče po parče. <3<3<3



©Copyright by Vikend Kuvarica 2016-2019. Sve fotografije i tekstualni sadržaj na ovom blogu delo su autora bloga i isključivo su vlasništvo autora. Svaka neovlašćena upotreba fotografija i sadržaja sa ovog bloga je kažnjiva u skladu sa Zakonom o autorskim pravima. 

2 коментара: